اقتصادی

فولاد مبارکه به برترین شرکت نوآور تبدیل شده است

فولاد مبارکه به برترین شرکت نوآور تبدیل شده است

محمدیاسر طیب نیا افزود: در مسیر متعالی، استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود را در دستور کار قرار دادیم و مبنای تعالی خود را صرفا معطوف به تولید ۱۰ میلیون تن فولاد نکردیم. از این رو از ماه‌های ابتدایی فعالیت خود توانستیم اتفاقات مثبت و مبارکی را در فولاد مبارکه رقم بزنیم و نشاط و امید را به جامعه تزریق کنیم.

وی ادامه داد: طی دو سال گذشته علی‌رغم محدودیت‌های بسیاری که صنایع انرژی‌بر با آن مواجهند، توانستیم با حداکثر ظرفیت تولید فعالیت کنیم و تنها تولید حدود یک میلیون تن محصول را به دلیل محدودیت‌های انرژی از دست دادیم. همچنین طی سه سال اخیر، به طور متوسط در هر ماه موفق به تولید و رونمایی از یک محصول جدید شدیم و عنوان برترین صادرکننده غیرنفتی کشور در سال ۱۴۰۲ را به خود اختصاص دادیم.

وی خاطرنشان کرد: در مسیر پیشران و توسعه متوازن، موفق به اجرای اقدامات بزرگی شده‌ایم که از جمله می‌توان به احداث و راه‌اندازی نیروگاه سیکل ترکیبی کلاس F طی ۱۸ ماه، احداث نیروگاه خورشیدی، حرکت به سمت تولید محصولات کیفی، سرعت‌دهی پروژه نورد گرم ۲ و… اشاره کرد.

طیب نیا تصریح کرد: در مسیر نوآورانه به برترین شرکت نوآور در کشور تبدیل شده‌ایم و با سرمایه‌گذاری‌ قابل‌توجهی که در این راستا انجام داده‌ایم، به الگویی موفق در حوزه نوآوری تبدیل شده‌ایم. در مسیر سبز، بیش از دو میلیارد دلار پروژه‌های شرکت را به حوزه محیط زیست اختصاص داده‌ایم که از این طریق، سالانه ۲.۵ میلیون تن کاهش تولید CO۲ را رقم خواهیم زد. در مسیر مسئولانه نیز اقدامات شاخصی در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی انجام داده‌ایم و خود را متعهد به انجام مسئولیت‌های اجتماعی می‌دانیم.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس کپتچا گوگل مورد نیاز است که تابع گوگل است سیاست حفظ حریم خصوصی و شرایط استفاده.