اقتصادی

ارزش فروش خارجی شرکت صنايع مس به 129 ميليون دلار رسيده است

ارزش فروش خارجی شرکت صنايع مس به 129 ميليون دلار رسيده است

حسين مدرس خيابانی با اشاره به وضعيت فروش و صادرات محصولات شرکت ملی صنايع مس ايران در 4 ماهه امسال اظهار کرد: توسعه صادرات و فروش خارجی يکی از مهمترين سياست‌های شرکت ملی صنايع مس ايران محسوب می شود.

وی افزود: ارزش فروش خارجی از ابتدای سال جاری تا پايان تيرماه، 129 ميليون و 373 هزار دلار بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رقم 90 ميليون و 890 هزار دلار، نشان دهنده رشد 42 درصدی است.

مديرعامل شرکت ملی صنايع مس ايران تصريح کرد: مجموع ارزش فروش داخلی و خارجی اين شرکت در 4 ماهه نخست سال 1402، 342 هزار و ?254 ميليارد ريال بوده که اين رقم با رشد 30 درصدی در مدت مشابه سال جاری به رقم 444 هزار و 366 ميليارد ريال رسيده است.

وی ادامه داد: مقدار صادرات شرکت ملی صنايع مس ايران در 4 ماهه نخست امسال، 11 درصد رشد داشته است و از رقم 11 هزار و 491 تن در مدت مشابه سال گذشته به 12 هزار و 744 تن در سال جاری رسيده است.

مدرس خيابانی با بيان اينکه رويکرد شرکت ملی مس به صادرات مستقيم تغيير کرده است، خاطرنشان کرد: امروز کمتر از طريق واسطه ها و خريداران داخلی محصولات شرکت ملی مس صادر می شود و صادرات مستقيم به بازارهای هدف در دستورکار قرار گرفته است.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس کپتچا گوگل مورد نیاز است که تابع گوگل است سیاست حفظ حریم خصوصی و شرایط استفاده.